Mina älskade små ♥


Mina barn, mina skatter, mina anledningar att andas!

Blir inte att jag skriver mycket alls här numera, har så mycket grejor att göra hela tiden så har så sällan tid att sitta ner och bara koppla av. På gott och ont. Sista jag skrev firade jag & C 10 år och förlovade oss, väntade på vår lilla knodd och kunde knappt bärga oss! Lillen var dock inte alls så sugen på att komma ut utan väntade ända till 10/12 så 10 dagar över tiden fick jag gå och våndas ;) Men ut kom han med buller och brak, två timmar efter att vi kom in på BB var han ute ♥ Vår lilla Linus ♥

Sedan dess har jag varit hemma med barnen och i mars började jag jobba halvtid för att sedan ha semester nu i juli. Semestern har vi tillbringat i husvagnen runt om i Sverige och Angelica har varit med oss vilket varit kul. En tripp till Ullared blev det bland annat men tyvärr inget Öland som vi planerat men vår husvagn var för stor för att få plats på de platser som fanns lediga då så det får bli nästa år istället.

I måndags gick jag tillbaka på heltid så nu är det C som är hemma med barnen fram till att Linus börjar på dagis i november, liten omställning i våra liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0