Skam den som ger sig!

Jag sökte ett jobb för ett tag sedan som jag tyckte verkade både roligt & utmanande, kände att det skulle passa mig baserat både på min utbildning och min erfarenhet. Har fått göra lite olika tester för att komma vidare i rekryteringen och blev intervjuad över telefon för några dagar sedan. Efter telefonintervjun fick jag också komma på en riktigt intervju dagen efter samt även där göra ett sista prov för att kolla mina datorkunskaper.

Kände att det gick bra & jag har hoppats redan sedan dagen jag skickade ansökan att jag skulle få det här jobbet. Jag skulle få veta på fredag eller senast måndag sa de innan jag gick. Men idag hände det, fick ett samtal på eftermiddagen och fick då veta att jobbet var mitt om jag ville ha det! Om jag ville, blev superglad! Inväntar kontraktet som säkert kommer efter helgen och sedan är närmsta tiden kirrad, börjar den 7:e april ;) Känns så perfekt nu när vi fått dagisplats till Emma & alla bitar börjar falla på plats efter att jag la ner företaget.

Idag är den första dagen på resten av våra liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0