Nytt år igen!

Var ett tag sedan jag skrev nu, både jul & nyår har hunnit passera & vi hade det riktigt mysigt :) Julafton firade vi ju här hemma i Sundsvall, bara vår lilla familj & så var Sebastian här också. Nyår firades i stockholm även detta år, stor fest med Christophers släkt även denna gång. God mat & massa dans :)
 
I början av januari åkte jag & Emma till Östersund för att kika på mamma & Angelicas nya lägenhet - Den var superfin & mysig! Hjälpte till med att sätta upp tavlor & lite såna grejor, småfix för att få det ännu mysigare. Stannade där en vecka innan vi åkte hemåt igen.
 
Sedan dess har jag ägnat dagarna åt att leka med Emma, städa (som vanligt) & söka jobb. Har tagit beslutet att lägga ner företaget då det tar alldeles för mycket tid & jag känner att jag vill ut bland folk istället för att sitta hemma & jobba. Får se om jag startar något igen senare men just nu vill jag iaf ut i arbetslivet :)
 
Hittar jag något jobb kommer Emma få börja på dagis, inte heltid till en början men iaf komma ut & leka av sig några timmar om dagen. Resten av dagarna får hon tillbringa med Christopher om jag lyckas få ett heltidsjobb.
 
Ja, så ser det ut just nu. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0