Påskledigt!

Ja så har det varit påsk nudå, ledigt i fyra dagar så man har hunnit med en del här hemma som behövdes göras :) Imorgon står jobb på schemat igen och jag längtar faktiskt, trivs så superbra med allt så det känns helt fantastiskt kul att sticka iväg på morgonen! Dock är jag utpumpad när jag kommer hem igen men jag antar att det hör till ;)

Påsken har vi firat här hemma i Sundsvall, Christopher och Emma var ute i torsdags och plockade påskris som de pyntade med fjädrar, blev jättefint men jag har varit allergisk sedan dess här hemma såklart.. Men vad gör man inte för att få ha det lite påskfint.

Håller på att rensa ur skrubben där jag haft lagret för nu ska det in pyssel och lite annat där istället, Emma blir ju längre för varje dag också så hon når ju mer o mer i mina hyllor. Men det löser sig nu när jag kan ha grejorna i skrubben istället :)

Nu ska Emma strax lägga sig och jag ska fixa lite med naglarna tänkte jag, om jag orkar vill säga.. Får se vad kvällen har att bjuda på innan det är dags att sova för att komma upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0