Massa jobb!

Har jobbat nästan 12 timmar i sträck nu, med undantag för pauser med Emma förstås. Passade på att packa 80 ordrar medan Emma sov mitt på dagen, jobbade som en tok för att hinna innan hon vaknade & jag hann precis! Så när hon vaknade gick vi ner & skickade iväg allt :) Sen har jag lagt upp lite nya produkter som kommit, massa olika masker för ansikte, händer & fötter - Måste ta & testa några själv någon dag när jag har tid.
 
Nu sover Emma lugnt & jag tänkte ta en promenad med Odin runt sjön, inget springande idag för jag har sån träningsvärk ;) Sedan blir det nog myskväll tror jag, beror lite på vad Christopher planerat. Satte blommorna på morgonen idag också, blev riktigt fint & hemtrevligt. Våra tomatplantor fick flytta ut på balkongen för de har nått taket här inne, får se om det hinner bli några tomater för än har alla blommor som blommat vissnat nästan direkt..
 
Jaja, skönt med helg så man kan ta det lite lugnt iallafall. Imorgon tänkte jag ägna hela dagen nonstop till Emma. Mammas goplutt som skäller på oss nästan varenda dag numera. Hyttar med sitt lilla pekfinger & säger ADDADDADDAA! med arg mörk röst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0