Omöblering

Vette tusan hur man stavar omöblering kanske det ordet inte ens finns, det kanske heter möblera om? Jaja jag tror ni fattar vad jag menar iallafall! Kom på igår att det skulle bli lättare att pyssla om jag ändrade så datorn står på det mindre skrivbordet & pysselhörnan på det större. Tänkte bara byta plats på datorn lite lätt tänkte jag idag men shi fick jag för Christopher har ju dragit kablar till stället där vi först satte datorn & jag tror inte han har lust att borra nya hål i väggen ;) Blev ett större projekt än att bara flytta datorn, fick byta plats på skrivborden istället. Är inte helt klar med alla grejor som ska flyttas emellan men skrivborden står nu på plats & alla kablar är åter på rätt ställe så det blir klart idag :)
 
Hoppas inspirationen infinner sig när jag har större yta att pyssla på, måste få klart kortet till Christopher bla. Sedan har jag väl tänkt hinna med julkort till familjen också, var några år sedan jag hann med alla ;) Emma sover en stund & jag vilar upp mig inför eftermiddagens lek & bus, har även tvättstugan senare. Skönt att det är helg igen, har en del att uträtta efter helgen. Ska till tandläkaren & betala det allra sista besöket eftersom kortet inte fungerade när jag var där sist. Har även en läkartid på kirurgen på tisdag, har ju problem med svullna lymfkörtlar då & då så de vill kolla om det kan vara dags att eventuellt operera bort dem. Får se vad de säger, jag blir orolig till & från att det skulle bero på cancer eller något. Det är väl inte så vanligt i min ålder men skönt att de kollar upp det iallafall.
 
Väntar även på en kallelse för att ta bort några födelsemärken, ska samtidigt kolla upp några som växt & blivit svartfläckiga. Känner mig som en hypokondriker men precis som läkarna säger sä är det såklart bättre att kolla upp en gång för mycket så man förhoppningsvis kan vara lugn sedan.
 
Såfort Emma vaknar igen ska jag fortsätta fixa med alla pysselgrejor, hon hjälper till så snällt. Hjälper mamma att torka rent & fint, vill se & känna på alla grejor. Det är kul nu när inte allt hamnar i munnen hela tiden, hon kan sitta länge, länge & bara vända & vrida på allt för att förstå vad det är. Lilla sötnosen min ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blir nog bra att byta skrivbord så du får större yta att pyssla på. Jag skulle också vilja ha ett större skrivbord, blir så trångt och stökigt nu. :( Ska bli spännande att se resultatet sen :)

Ja det är bättre att kolla en gång för mycket. Är säkert inget, men skönt du får det överstökat.
Kramkram

2013-10-11 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0