Ensamma mamman..

Åhoj, vad ska en stackars mamma göra när inte gostrollet är här så man kan pussa, krama & leka med henne? Christopher tog med Emma & åkte iväg tidigare idag, de skulle förbi husvagnarna, handla såpbubblor osv. Borde passa på att ta en tupplur, ett bad, pyssla eller något annat som jag annars har svårt att hitta tid till när Emma hänger i kjolen ;) Men det blev mest tråkigt att inte ha henne hemma, haha!
 
Igår kom Malin förbi en sväng, pysseltime! Jag stämplade upp massa stämplar för att få ordning på dem, en såndär sak som jag hållit på med i flera år, haha! Det blir ju aldrig klart, men ska få färdigt det närmsta tiden - Får satsa på innan årets slut iaf så kanske det håller ;) Vi kanske ska ses på torsdag igen för mera pyssel, vill ju använda mitt nya som ploppat ner här hemma :)
 
Jaja, jag tar mig en promenad med Odin strax & sen kanske jag tar ett bad ändå :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå där! Förstår det blir tomt när inte Emma här hemma, men du får passa på att göra saker du inte hinner när hon är hemma. Tack för senast, det var skoj även om jag inte fick så mycket gjort. Synd jag inte orkade komma idag, men det tar vi igen till veckan kanske :) Ska bli skoj och se allt du beställt. Jag har också köpte lite nytt på panduro igår när jag behövde lite tröst efter arbetsförmedlingens dumma besked. Ett stämpelkit, lite spets i olika färger och mini tårtpapper :) Köpte även nytt stämpelblock. Så går det när man behöver tröstshoppa haha.

Svar: Vi får ta en shoppingtur någon dag tillsammans :)
Isabell Asp

2013-10-03 @ 15:33:46
Postat av: Malin

Ja det tycker jag vi får ta och göra. Lite långt att åka till Umeå så vi får åka till panduro istället ;)

2013-10-11 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0