Ska lägga mig strax, alldeles slut i huvudet efter dagens jobb vid datorn. Ska boka tid för ny synundersökning snart så jag kan köpa nya brillor så jag slipper få huvudvärk när jag jobbar!
 
Idag när jag skulle ner på affären & posta dagens ordrar stötte jag på en liten pojke på 3-4år, han satt & grät hysteriskt med cykeln bredvid sig & de framför mig bara gick förbi?! Jag stannade självklart & frågade vad som hänt & fick veta att han ramlat med cykeln i backen & slagit upp läppen. Följde med honom hem eftersom han var så liten & mycket riktigt fick han naturligtvis inte cykla iväg så långt själv! Han blev iaf glad medan vi gick & följde mig upp en snabbis i vår lägenhet för att lämna Odin så då hälsade han på Christopher & Emma samt kikade på kaninerna. Barn är så härliga, dom liksom bara tar allt naturligt. Han bara spatserade rakt in hos oss & tittade på allt, MEN farligt om de går in hos fel person förstås..
 
Fredrik ligger fortfarande nedsövd, saker & ting händer så fort att jag inte hinner med riktigt. Nu behöver han ett lungbyte snarast, håller alla tummar & tår för att de ska hitta en perfekt matchning så fort det bara går! Idag opererades han igen, men denna gång var det för musklerna svällt så de behövde öppna upp huden för att de ska få plats & få det syre de behöver, annars dör ju vävnaden & man måste amputera.
 
Jag hoppas att allt detta snart är över, att Fredrik får sitt liv tillbaka - Iallafall så långt i närheten som det var förr. Man kan nog inte förstå om man själv inte varit där, att inte kunna gå & handla utan att bli helt slut & att inte ha orken att göra alla vardagliga sysslor. Att inte få jobba trots att man vill det mer än något annat, pga att hjärtat inte orkar jobba som det ska. Men vad jag har förstått har han två jättebra läkare, den ena leder forskningen inom PAH & den andra kan väldigt mycket han också & det var även han som hade hand om Terese när hon var sjuk.
 
Kämpa på Fredrik, jag vet att du kan klara det här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0