Mitt hjärta ♥

Att få vara mamma är den största lyckan i mitt liv, det är så underbart att få se Emma växa & bli större för varje dag som går. Allt hon lär sig & gör värmer i mammahjärtat ♥ När jag ska gå ut med Odin & Emma står i dörren & skickar slängkyssar, så härligt! Nu har hon även börjat komma fram & ge pussar när hon känner för det. Det är härligt att få den bekräftelsen av sitt barn, en större kärlek kan inte finnas.
 
Jag har alltid längtat efter barn, en egen familj att ta hand om. Det har varit min dröm ända sedan jag var jätteliten & att få leva den drömmen på riktigt är det bästa någonsin! Min dotter är min största skatt i livet & jag ser fram emot alla år framöver när jag får följa Emmas uppväxt ♥
 
Idag har vi jobbat på & Emma tycker det är kul att leka med alla grejor hemma efter dagarna vi var borta med husvagnen. Vi tog också en promenad ned till affären & Emma fick spatsera på själv när vi skulle hem igen. Hon ville inte hålla någon av oss i handen utan skulle gå själv, hon ville gå mellan oss & tyckte det var jättekul att få gå som hon ville. Det gick bra ända till vi nådde vår gård & lekparken lockade för mycket, då vek hon minsann av!
 
Humör har hon fått också, hon visar tydligt när något inte är som hon vill att det ska vara. Just nu är det mest gulligt men jag hoppas inte hon ärvt mitt humör för då blir det jobbiga år framöver ;)
 
Imorgon vid 9-10 ska vi på rättegången, jag vet inte om jag går in eftersom jag gissar att Emma inte har lust att sitta stilla så vi stannar nog utanför. Får se hur det går, antar att vi inte får veta direkt om vi får skadestånd eller inte utan det dröjer nog några dagar eller kanske veckor.
 
Ikväll/inatt har jag tvättstugan, fanns ingen annan tid än mellan 23-03 så jag får hålla mig vaken! Skönt när det är gjort iaf så jag får hålla ut. Ska försöka träna lite också, har börjat lite smått de kvällar jag har haft tid & ork för nu ska kilona bort! Har redan gått ned några kilo bara genom att tänka mer på vad jag stoppar i mig så jag hoppas det fortsätter i samma riktning nu :) Min målvikt ligger på 50kg, låter rätt lite men då får man ha med i beräkningen att jag inte når längre än 155cm över marken också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0