En liten semester till!

Japp, vi har beslutat oss för att ta en semester till nu med husvagnen. Vi åker till Östersund en vecka, antingen far vi ikväll eller tidigt imorgon. Ska bli kul att visa upp Emma för de som inte sett henne på länge, hon har ju vuxit så mycket mentalt nu så jag tror vissa kommer få en chock över hur mycket som hänt senaste tiden! Mammas lilltjej ♥
 
Ska packa iordning massa från lagret strax, måste ju forsätta jobba även när vi är borta. Bra med husvagn då, jag & Emma har hela bakre vagnen för oss själva, får plats med mycket under sofforna där så det ska nog gå bra :) Jag jobbade ju hela förra semestern när vi for runt i hela Sverige.
 
Vi åker från Östersund på onsdag igen, stannar till här hemma för att sova en natt & sen åker vi vidare till Stockholm. Stannar där till nästa onsdag innan vi åker hem igen har vi tänkt. Ja så fungerar vi, hux flux planerar vi något & så bara gör vi det ;) Ska bli skönt med lite avkoppling hemifrån vardagen & kul för Emma hoppas jag.
 
Nu väntar jag på att Emma ska vakna så vi kan gå ner & skicka lite ordrar & sen väntar vi på att Christopher ska komma hem från ett möte han är iväg på. Var ju rättegång idag, var rätt trött när vi skulle dit för jag höll på med tvätten till 03.30 inatt så att kliva upp kl.8 var inte sådär jättefrestande! Självklart gjorde advokaten allt för att vi inte ska få något för mopeden, allt från att den var ju gammal & inte värd något till att hans klient hade lagat massa eftersom den ju var trasig?! Ja herregud, mycket ska man vara med om. Mopeden har några år på nacken men den var inte trasig på något vis, Christopher använde den ju nästan varje dag tills den blev stulen. Däremot är den ju trasig nu efter de stal & förstörde den. Om två veckor kommer domen så vi får vänta & se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0