Magsjuka

Så var helgen snart slut. Hade tänkt storstäda & efter det ta det lugnt & pyssla hela helgen, men så blev det inte. Fredag morgon väcktes vi av Emma som spytt ner hela sin säng + alla gosedjur! Så ja, det blev ingen lugn helg som jag ville. Även om hon sovit mesta delen av helgen så skulle hon promt göra det i min famn, såfort jag la ner henne i sängen vaknade hon så jag har gått med henne på armen hela helgen - Snacka om träning! ;)

Hon har dock blivit piggare idag, det har ju gått två dygn & mer än så brukar man ju inte behöva vara magsjuk så äntligen är det över! Hon har inte velat äta något idag trots att hon var piggare, lite fruktpuré fick hon ner & så pillade hon lite med ris till middag. Provade med välling flera gånger idag men nej, det ville hon inte ha. Däremot drack hon alldeles nyss en flaska så nu slipper lilla magen knorra efter mat ♥
 
Nu återstår bara att se när lilla damen tänkt sova, efter att ha sovit nästan konstant i två dygn är man ju rätt pigg märker mamman ;) Blir nog lite mys i soffan tills hon somnar, antar att det går bra att somna i min famn ikväll också, något som hon absolut inte vill i vanliga fall!
 
Budade hem lite kläder till Emma på tradera i helgen också, tyckte de var riktigt fina & hon behöver verkligen påfyllning med nytt nu för det mesta har blivit för litet:
 
 

Hittade även lite till mig själv, bla helt nya träningsskor som passar fint nu när jag ska börja ut & springa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0