Vårat busfrö ♥

 
Hon är så söt vår lilla tjej, mitt hjärta tar ett extra skutt i bröstet varje gång hon tittar på mig med sina stora fina ögon ♥ Hon är så härlig & vi älskar henne så fruktansvärt mycket!
 
Jag är så glad över att vi fick henne, att hon nu är en stor del av våra liv. Känns så overkligt ibland, så overkligt att jag måste gå & titta på henne för att se så det verkligen stämmer ;) Kan inte vara lyckligare än såhär ♥
 
Idag har det stått jobb på schemat hela dagen, fick en leverans av produkter så dagen har ägnats åt att fixa med produkterna. Nu är det bara att sitta & packa ordrar resten av månaden.
 
Ser mörkt ut på plugg-fronten, har inte hört något än & jag tror inte att jag kommer få någon plats i år. Vet heller inte om jag provar igen nästa år, känns som att mitt liv inte går framåt tillräckligt fort.. Får hålla igång företaget nu, om det fortsätter att gå bra vill jag ju ända hellre hålla på med det. Känns skönt att ha en sysselsättning som jag gillar :)
 
Nu ska vi jobba lite lugnt resten av kvällen, ska kolla in lite nya produkter som eventuellt ska beställas så småningom bla. Ha det gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0