Ut med det gamla & in med det nya!

Håller på att rensa bland gamla grejor på hårddiskarna här hemma, har så mycket skit & en hel del dubletter så kör ett program för att hitta alla dubletter & radera dem. Skönt när det är klart så man får lite ordning! Kollade igenom gamla skolarbeten från gymnasiet, gick ju IT med inriktning El & hade en hel del roliga kurser. Hittade en bild på min binära klocka som jag kom på att jag ville göra som examensarbete:
 
 
Kom en bra bit på vägen men tyvärr blev den aldrig klar eftersom jag inte orkade med allt skolarbete efter att Ricko, Tommy & Pappa gick bort.. Men jag är rätt stolt över min insats ändå, kämpade på så gott jag kunde när jag hade orken iaf & det lönade sig i slutändad :) Hade bra hjälp av Christopher förstås, det var han som hjälpte mig att göra modellen ovan över hur klockan skulle se ut bla. Hade nog inte tagit studenten utan Christophers hjälp & stöttning, utan honom vet jag inte om jag hade orkat med någonting alls faktiskt.
 
Känns bra att den tiden i mitt liv är ett avslutat kapitel, det hände så mycket jobbigt & jag fungerade inte riktigt som människa under ett par år. Men sedan har vi blickat framåt & byggt upp allt igen, nu mår jag bättre än någonsin! Är så glad över min fina lilla familj. Jag kommer aldrig låta något tynga ned mig så mycket igen, jag ska vara stark för Emmas skull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0