Städ & Jobb!

Har ägnat hela dagen åt att städa här hemma idag, Christopher har suttit & jobbat så jag har haft lugn & ro ;) Emma har varit vaken mycket idag också, många timmar i taget. Hon var lite övertrött nu ikväll så då blev det lite gnäll & gnöl men nu sussar hon sött ♥ Nu sitter vi & packar ordrar jag & Christopher, jobb jobb jobb! Mycket jobb men kul är det :D
 
Imorgon ska jag organisera lite i mitt lager, vi har en del idéer som vi kanske ska göra verklighet av framöver. Annars blir det nog bara att slappa lite med Emma, det är skönt att vara lite ledig också. Får se vad nästa vecka har att bjuda på, fint väder så man kan komma ut lite hoppas jag. Den här veckan har varit lite sisådär, helt ok temp men regnigt & blåsigt så man har hållit sig inomhus.
 
Nu ska vi göra sista rycket för ikväll, sedan blir det mys framför en film med älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin banner du skaffat :)

Svar: tack så mycket, ville förnya mig lite ;)
Isabell Asp

2012-09-09 @ 22:38:18
URL: http://sandraovincent.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0