Det blir nästan aldrig som man tänkt sig.

Jaha, så sitter man här igen då. Har jobbat fram till nu & därmed genast fallit tillbaka i gamla ovanor att inte komma i säng i tid! Inte för att det gör så mycket egentligen eftersom jag kan sova lite längre imorgon om jag vill men ändå. Har fotat & redigerat bilder som ska upp på ena hemsidan nu den här veckan, det tar sin lilla tid vill jag lova. Blir iaf nöjd över resultaten på dessa bilder till skillnad på hur de ser ut sedan innan ;)
Ett armband som jag gjorde för något år sedan, lite höst-aktigt sådär & en earcuff - Gillar definitivt dessa bilder bättre än de gamla! :)
 
Igår fyllde Emma 4 månader, det firades med ett besök på kyrkis med mamman Emma & hennes dotter Eira. Sedan fick hon prova sin första smakportion, potatis- & majspuré - Det blev en hit! Hon smaskade i sig som bara den & tyckte det var lite roligt :) Efteråt var både jag, Emma & Odin kladdiga - Men hon var glad!
 
 
Ska jobba en stund till men sedan kryper jag ner i sängen & myser med skruttis som nog vaknar om ett tag & vill ha mat ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0