Dags att vända tillbaka dygnet.

Nu är det nog dags att försöka lägga sig i tid,  vi har låtit det gå överstyr nu sista veckan här & varit vakna till 3-4 på natten/morgonen! Ikväll skulle vi lägga oss i god tid men vips så har jag suttit & jobbat med bilder till webshoppen & tiden har gått! Christopher är dessutom inte ens hemma igen, nä för han jobba han med minsann. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med andra ord. Måste sova snart iaf för imorgon ska jag upp halv 8 för att tvätta, tänkte försöka hinna med att tvätta några av Emmas nya kläder också, kanske får boka dubbelpass..
 
Söndag är ingen vilodag i den här familjen som många kanske redan förstått, men förhoppningsvis kan vi ta det lite lugnare snart :) Christopher ska vara pappaledig ett tag så fort projektet han håller på med är färdigt. Då får jag förhoppningsvis lite mera tid över för mig själv & det jag vill göra. Som det är nu springer jag emellan jobb & Emma. Så fort hon somnar jobbar jag & så fort hon vaknar är jag med henne.
 
Nä, nu borde jag verkligen stänga av datorn & göra mig iordning för sängen, ska ringa & höra när Christopher tänkte komma hem & käka middag. Ja, ni hör ju själva - Ingen ordning på oss just nu! Fick iaf en glad överraskning idag när jag vägde mig efter jag hade duschat, har gått ner 5kg senaste månaden :) Och inte har jag gjort något särskilt heller, kanske varit ute & gått mer sedan Emma föddes men inget annat jobbigt ;) Hoppas det fortsätter i den riktningen så man kan få känna sig lite fin igen. Beach 2013?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0