Ny vecka, nya tag!

Nu är helgen snart slut, tänkte ta & lägga mig strax för jag är supertrött! Imorgon blir det upp i tid för att jobba, blir alltid mycket jobb på måndagar när jag får in alla betalningar som gjorts till BankGirot under helgen.. Brukar behöva stressa till tusen för att hinna packa alla ordrar & lägga dem på brevlådan innan tömning.
 
Denna helg har varit väldigt lugn, jag har myst med Emma mest hela tiden ♥ Har rensat bland lite saker jag inte behöver längre & lagt ut en del på tradera också, skulle vilja ta hit allt jag har ståendes i förrådet i Östersund så jag kan gå igenom allt ordentligt. Sedan vi flyttade från lägenheten i Odensala för snart 3 år sedan har alla grejor stått i flyttkartonger & jag minns knappt vad vi äger längre!
 
Nu vill jag spara ihop så vi kan köpa oss ett större boende - lägenhet eller hus, vill ju göra iordning hemma någongång. Just nu bor vi bland möbler vi köpte bara för att de var praktiska i förra lägenheten som var så yttepytteliten & det känns inte alls hemtrevligt för fem öre.. Älskar lägenheten men den blir för liten när Emma blir större & dessutom är det ju en studentlägenhet så här kan vi inte bo kvar för alltid.
 
Vi tänkte köpa en husbil också, mer praktiskt att ha istället för husvagnen i vissa fall så lika bra att ha en av varje ;) Blir inga problem att hälsa på familjen i Östersund då heller, nu när vi är så många så får vi inte plats att sova hos någon i släkten. Så då får vi åka långt utanför stan där husvagnen står för att hämta den & sedan ska den tillbaka igen. Visst har det gått bra, men det är ju onödigt med massa extravändor bara för det. Med en husbil behöver vi ju liksom bara parkera vart vi vill typ :)
 
Nä nu ska jag ta & göra mig iordning för att sova, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0