Härliga onsdag!

Var uppe redan 06:25 idag, ringde mamma för att kolla så hon var vaken & inte skulle missa tåget hit. Jag & Emma ska möta henne i stan runt 10 & åka till Birsta för att shoppa lite. Eller iaf ska Emma shoppa lite, sockor, vantar & dregglisar ;)
 
Sitter & "städar" bland grejor på hårddisken, mycket skit har man samlat på sig under åren men mycket kul att spara också såklart :)
 
Ser verkligen hur tiden bara flyger iväg när man kollar på gamla bilder, hittade en på mig själv från 2007 när jag & christopher var uppe i Sidsjön & kikade för första gången:
 
 
Några år yngre & ett antal kilo lättare därja! Nästan så man blir deprimerad, haha! Men skulle för allt i världen inte vilja byta bort det liv jag har idag ♥
 
Nu ska jag ta & fixa iordning det sista här hemma innan Emma vaknar :) Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0