Emma 6mån & Odin 5år ♥

Igår blev vår gostjej 6månader, kan inte riktigt fatta var tiden tagit vägen! Men underbar har den varit & jag ser fram emot all vår tid tillsammans i fortsättningen också :) Imorgon fyller Odin 5år & det är samma där, vart fan har tiden tagit vägen?! Känns som det var igår jag åkte till Sthlm & hämtade honom, sötplutten som var så liten att han gick att bära i kartongen till ett 6-pack öl ;) Nu är han en stor kluns, en "storslams" som morfar skulle ha kallat honom om de hade hunnit träffats ♡
 
Har slagit på stort i företaget också, tagit en enormt stor risk & hoppas nu på det bästa. Har satsat mycket pengar på detta & bestämt mig för att det är sista rycket för att se om det går att leva på inkomsten eller om föregående månader bara varit lyckosamma. Den som lever får se, det visar sig sedan..
 
Vi är lite förkylda här hemma just nu, Emma vaknade för några timmar sedan alldeles dyngsur av svett - troligtvis en febertopp för hon sov rätt oroligt också & vaknade helt otröstlig. Men nu sover hon igen efter en skön dusch, lite soffmys med pappa & en flaska välling ♡
 
Imorgon är det tänkt att vi ska grilla upp i skogen för att fira Odins 5årsdag, hoppas vi är krya nog att ta oss ut :) Köpte en present till honom idag, en godispåse med blandat hundgodis & tre typ ölkorvar i olika smaker, fast för hundar då förstås ;)
 
Strax ska jag & Christopher mysa ned oss i soffan & kika på en Johan Falk-film innan det är dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0