Några underbara dagar i Östersund

Tog med mig Odin & åkte till Östersund i fredags morse, mamma & Reijo mötte upp oss på stationen & sedan gick jag & mamma en sväng på stan. När Angelica Slutade skolan tog vi samma buss som henne hem, hon blev lite chockad när jag klev på för hon visste inte att jag skulle komma :)

Har fått massa god mat & bara kunnat koppla av & mysa med familjen under dessa dagar. Men igår var jag tvungen att åka hem igen för att kunna plugga extra inför tentan jag har på måndag så nu är det fullt upp igen!

Bebis lever om som aldrig förr, har hunnit bli 40cm redan lill-plutten ♥ Både mamma & Angelica fick känna sparkarna nu i veckan, de har ju hunnit bli bra mycket kraftigare sedan jul ;) Börjar bli väldigt jobbigt att ta sig fram, magen är i vägen hela tiden & kläderna sitter trångt!

Nu blir det middag strax för C har äntligen slutat jobba, han lär väl fortsätta jobba efter maten men får ju en liten stund innan med honom iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0