Så jävla härligt!

Nu har jag fått svar på både Matte C- & Fysik-tentan, hade ju båda två strax efter jul. Klarade båda två så det känns jävligt skönt att kunna slappna av lite nu! Har inte fått svar på Kemi del 2 än dock men jag har inte så höga förhoppningar om att jag klarade den ändå..

Pluggar massa Matte D nu iaf, jävligt kul men mycket att hålla reda på, tur jag har en nördig man som kan det här ;) Har lite problem med att koncentrera mig dock för bebis sparkar & studsar omkring så fort jag sitter ner. Antar att det blir lite trångt när magen tar emot :P Haha, sött är det iaf ♥

Längtar hur mycket som helst nu tills vi får träffa den lill* & se vem det är :) Men tiden har gått fort, är redan 25 veckor gången så bara 15 veckor kvar nu! Herregud, vart har tiden tagit vägen? Ska bli hur kul som helst iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0