Helgen ♥

Undrar varför helger alltid går så himla fort?! Var så mysigt att få slappa med min lilla familj i helgen ♥ Har blivit extra ompysslad av Christopher, själv har jag kunnat ägna mig åt matte D-plugg medans han fixat med mat osv :D

I lördags åkte vi till Nacksta & spenderade kvällen hos tyskarna eftersom de skulle göra sin specialglögg, blev en lång kväll & vi kom inte hem förrän vid 2-tiden på natten. Jag satt & halvsov sista timmen för vi hade klivit upp tidigt på morgonen också så jag var suuuupertrött!

Igår blev det ytterliggare en slappardag med plugg. Sen kom tyskarna förbi en sväng också & tog en fika hos oss innan de skulle ut & åka skidor, trevligt! Kvällen bestod av filmmys med Christopher, var dock supertrött då också så jag råkade sova bort en hel del..

Förövrigt är det nu bara 13 veckor kvar tills vi blir en till i familjen ♥ Börjar bli tungt att gå omkring nu, haha! Bebis är superstor, runt 35cm lång & väger över 1kg ♥ H*n har börjat nå upp till mina revben nu också, mindre kul att bli sparkad där.. Menmen, det är fett värt det i slutändan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0