Vilken hektisk vecka!

Haft många järn i elden denna vecka, kul men även lite jobbigt till & från! I söndags var vi bjudna hem till Emma, Erik & lilla Eira för ett tidigt luciafirande. Blev massa mammor, pappor & bebisar så det var riktigt kul :) Alla bebisar var utklädda till söta små tomtar, sötnosarna ♥
 
I måndags var det åter en stressig eftermiddag eftersom alla BG-betalningar som gjorts under fre, lör & sön kommer in samtidigt! Kul såklart men också jobbigt som sagt. Tisdagen tog jag & gjorde till en ledig dag, vi åkte hem till Sandra & lilla Vincent & träffades, Emma & Eira kom också :)
 
Resten av veckan har bestått av jobb, jobb, jobb - Massor av jobb! Har ökat försäljningen flera gånger om den här månaden så det har blivit en hel del ordrar att packa. Har även beställt lite nya grejor, hoppas det hinner komma innan vi flyttar bara.
 
Letar fortfarande boende, vet inte hur många personer jag kontaktat vid det här laget - Bostadsbrist så det skriker om det! Står på kö på några på Östersundshem men det verkar hopplöst..
 
Igår lyxade vi till det lite med julbord på IKEA ;) Var mycket bättre i år än de två föregående åren, och som vanligt var laxen med hovmästarsås min favvis ♥
 
Nu ska Emma strax käka lite gröt & sedan ska jag fota lite grejor som ska ut till försäljning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0