Hinner inte med!

Jag har knappt tid att skriva något här längre, faktum är att jag knappt minns när jag senast satt vid datorn överhuvudtaget - förutom vid skolarbete då förstås. Blir bara någon snabbtitt på facebook & mailen via mobilen ibland, mer än så varken orkar eller hinner jag inte nu när jag faktiskt pluggar på allvar!

Hade första tentan för någon vecka sedan som jag väntar få svar på inom kort om jag klarade eller inte, hoppas på det förstnämnda :D Och snart är det tenta igen, biologi samt ännu en i kemi inom några veckor. Matten slipper jag närmsta tiden eftersom jag redan tentat av den tidigare :)

Har fullt hus här i vår lilla etta, vi är ju två pers, en hund samt fyra kaniner för tillfället! Har dock tänkt att Anastacia ska få ett nytt hem efterom hon inte riktigt trivs med Ninis & Brownie.. Fick ett samtal tidigare idag från en tjej som var intresserad så hon ska komma i eftermiddag & kika på henne. Hoppas, hoppas!

Christopher har fått jobb här i Sundsvall nu också, riktigt najs - är så stolt över honom ♥ Dessutom blir min älskade man 30 år nu på lördag så han fick ett PS3 av mig igår i förtidig födelsedagspresent, det är viktigt att ha barnasinnet kvar ;)

Vill hitta större boende så småningom, just nu funkar det hyffsat men det skulle vara skönt att kunna få hit lite mer möbler osv så man känner sig mer hemmastadd. Är påväg att ske stora förändringar framöver, det känns skönt. Nu fokuserar jag på skolan & att lyckas med den, förhoppningsvis kan jag plugga vidare sedan direkt efter sommaren också :)

Det visar sig hur det blir med allt, men som det känns just nu kommer allt bli bra & faktiskt, för ovanlighetens skull, mår jag bra & är lyckligare än någonsin just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0