Ett år äldre & bra mycket visare!

Jahopp, så har man fyllt 22 år nudå. Det roliga var att jag ju redan gått ett helt år & faktiskt trott att jag redan var 22 ;P Jaja, antar att man börjar tappa räkningen när man blir äldre!

Min födelsedag firades dock igår eftersom vi har fullt upp med jobb under veckorna. Det kom en hel del folk & firade min dag :) Jag är så glad över ett lyckat firande med ballonger, tårta, partyhattar, tårtor, presenter & annat kul som fixades dagen till ära! Vill tacka alla underbara människor som tog sig tid att fira dagen med mig & min familj <3

I augusti blir det semester, det gillas! Blir husvagnssemster med Christopher & vi kommer åka mot Uppsala, Stockholm & Norrtälje för att träffa vänner & hitta på lite skojigheter där :) Blir bla någon kryssning, som jag längtat! Det var ju vad jag fick i present av Christopher förra året när jag fyllde år :)

Just nu är det mkt som händer i våra liv, massa jobb för det första, sen är väl planerna att vi ska ta & lämna Östersund ännu en gång! Vi vill tillbaka till Sundsvall igen där vi trivdes så bra båda två :) Vi planerar massa inför den eventuella flytten & jag hoppas att allt ordnar sig så som vi vill så vi kan genomföra detta..

Nu blir det att krypa ner brevid älskling som redan snarkar & sover, imorgon blir det ännu en fullspäckad dag med jobb, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0