Helg igen!

Nu är det äntligen helg igen, eller ja - inte för att det är så stor skillnad egentligen ^^ Igår var mamma, Reijo, moster & Ulf ute och åt middag på restaurang för att fira mamma & Reijos förlovning så jag, Angelica & Joel fick stanna hemma :P Dagen började med att jag packade massa ordrar och vid 12 skjutsade Christopher mig till Östberg för jag skulle möta upp Joel när han slutade. Vi körde lite xbox 360 cinect med Jesper, haha så jävla kul! Kl. 13 slutade Angelica så då hämtade vi henne och gick hem till oss. Fikade lite och kollade massa roliga klipp på youtube, najs najs :)

Efter ett tag kom Christopher hem och vi gjorde oss iordning allihop för att åka & käka. Blev pizza på pizzeria Oden, skitgott! Efter det skjutsade Christopher hem oss igen, fast till Joel den här gången. Vi kikade på två filmer, parodier som man skrattade åt typ nonstop! Angelica blev trött och höll på att somna i soffan men innan hon hann göra det fixade Christopher skjuts till Lillsjön åt mamma & Reijo och kom hem med moster & Ulf. Angelica stannade hos dem och jag & Christopher åkte hem hit och mös framför en film innan vi gick och la oss.

Idag vaknade jag rätt tidigt, fixade med djuren och sen gick jag in till stan för att möta Madde. Det var kallt trots att solen sken ordentligt! Väl hos madde gick vi ut med hennes hundar, Grinchen & höggravida Kajsa :) Efter det gick vi en sväng på stan för Madde skulle köpa en present till en kompis. När hon hittat en passande gåva gick vi vidare till Starlanders för att ta en fika, blev en baguette med viltröra för min del, mums!

Vi satt där läääänge och bara pratade, riktigt skönt att få prata ur sig litegrann :) Sen gick vi hem till Madde igen och mös lite med go´hundarna. Jag fick äran att sminka Madde inför en middag hon skulle på och hon blev supernöjd så det var kul :) Drack lite öl & cider medan vi pratade och fixade innan vi gick ut med hundarna igen och sedan följdes åt till busstorget. Sa hejdå och tog varsinn buss, Madde åkte mot middagen och jag åkte hem till Frösön. Angelica var nere hos Anders & Viola men kom upp när Christopher kom hem och vi lagade lite middag.

Dock blev Angelica dålig direkt efter maten, hon hade ont i huvudet innan men det blev värre så hon var ledsen min lilla sötnos.. Gav henne lite alvedon till slut för att se om det skulle lätta sedan gick jag ut med Odin. När jag kom upp igen skulle jag kolla till Angelica igen men då satt hon på toan och spydde, lillvännen :( Ställde henne i duschen en stund och efter det sa hon att hon redan mådde bättre. Huvudvärken släppte och det kändes skönt. Men trött hade hon blivit efter allt så hon somnade snabbt efter det.

Nu sitter jag och väntar på att Christopher ska komma hem, han håller på att fixa med värmen i husvagnen som krånglat så jag hoppas han äntligen hittat lösningen. Blir bara att ta det lugnt resten av tiden som är kvar av kvällen, har ont i huvudet jag med..

Mår dåligt för Brownies skull också, min söta lillstumpa har förlorat ena halvan av sitt öra :( Men det läker bra och hon kommer att bli helt återställd snart, förutom att hon får leva med 1 & ½ öra i fortsättningen. Men lika söt är hon för det, huvudsaken hon inte mår dåligt ♥

Kommer jobba under veckan som kommer med att lägga upp lite nya grejor på hemsidan, så håll utkik ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!!



Roligt att höra att du fått igång ordrar på hemsidan ;) Men vad har hänt med lilla brownies öra ?



kram kram

2011-02-20 @ 16:03:39
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0