Trött & slut.

Skulle kika på film med mamma nu ikväll men blev så trött att vi fick avsluta film-tittandet efter ett tag. Ska göra mig iordning för natten nu & sedan blir det SOVA! Ska upp tidigt imorgon & packa det sista innan rättegången kl. 10. Syster ska mysa nere hos Annika medan jag & mamma åker, de skulle käka frukost & kika på någon Disney-film ;)

Mormor, moster & Joel kom hit i eftermiddags & så följdes vi åt ner till Anders, Viola & Annika där det bjöds på tårta för att fira att jag & Annika har lyckats bra på våra jobb :) Najs!

Får se om jag hinner träffa någon mer imorgon innan jag tar mitt pick&pack till Uppsala, blir nog inte mycket tid till övers för vi ska försöka hinna äta lite tacos här hos mamma innan tåget går..

Jaja, nu väntar min sköna, varma säng så ska lägga mig strax. Blir dock bättre imorgon när jag får krypa ner hos Christopher när jag kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0