Vägguttag gör ont!

Jobbar just nu, lite trött men piggnar nog till snart av kaffet :)

Åkte till net on net igår & kikade lite, jag & Christopher hittade en julklapp till Angelica så nu längtar jag till julen bara för jag så gärna vill se hennes reaktion! Hon har önskat sig det här ganska länge nu så jag vet att hon kommer bli överlycklig :D

När vi kom hem mös vi framför tvn & tog det lugnt bara. När Christopher var & duschade skulle jag städa lite & med min vanliga otur fick jag självklart en jävla stöt av vägguttaget! Fan vad ont det gjorde! Blev akuten direkt för att kolla hjärtat & allt såg bra ut som tur var.

När vi kom hem igen var jag helt slut så jag somnade på Christophers mage, haha! Är fortfarande bortdomnad i armen efter stöten men det går nog över om någon dag hoppas jag..

Har fixat massa med hemsidan så jag hoppas den blir färdig snart så jag kommer igång med företaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0