Trött & Hängig

Känner mig väldigt trött & hängig just nu så ska nog lägga mig snart.. Är så mysigt att sova här i husvagnen när vinden & snön yr utanför :)

Var på badhuset i lördags med Christopher, var skönt med lite avkoppling i bubbelpoolen & kul att leka med barnen i bassängen, haha!

I söndags bestämde vi att vi skulle ta en liten tur med husvagnen så vi åkte bort till Fyrislund & ställde oss i några timmar. Lagade middag & mös framför TVn :)

På fredag fyller vår lilla bebis hela 3år <3 Så vi har bestämt att vi ska åka bort över helgen & ta det lugnt någonstans i husvagnen. Ska bli mysigt!

Ska väl krypa ner brevid Christopher strax & sova. Hoppas jag är piggare imorgon..

Saknar min lilla ängel Angelica, längtar tills jag får hålla om henne igen & få höra alla hennes tankar. Hon har blivit så stor & smart min lilla tjej <3 Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0