Rättegång imorgon!

Var ju upp till Östersund för ett tag sedan för jag skulle på rättegång efter att jag & Odin blev hotade till livet förra vintern. Tyvärr dök den tilltalade inte upp så rättegången blev framskjuten & imorgon blir det ett nytt försök. Ska få köra via kamera från tingsrätten här i Uppsala så jag slapp åka den långa vägen upp till Östersund den här gången. Lika bra det förresten, jag vill inte upp dit & dricka skitvatten, haha!

Ska lägga mig nu, har en konstig känsla i magen. Började på jobbet idag med tryck ovanför naveln, precis som när man ska spy typ & det började om nu ikväll. Usch, hoppas verkligen inte att det är vinterkräksjuka eller något liknande! Jag har redan varit magsjuk i husvagnen & det var INTE kul, visserligen är det väl aldrig kul men det känns värre när man inte har en riktig toalett i närheten..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaså ska ni sluta jobba där båda 2?

2010-12-01 @ 23:59:32
URL: http://malosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0