Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

Nu har det kommit rätt mycket snö under dagen, stormade massa också. Förtältet håller på att ge vika så vi får se hur länge det står kvar..
Kikar lite TV nu men ska nog strax krypa ner i den varma sköna sängen brevid Christopher :)
Min älskling gick & la sig tidigt ikväll, vi läste lite ur hundraåringen av Jonas Jonasson, haha så jävla rolig bok!
Imorgon blir det jobb & sen ska jag nog pyssla lite kort. Har passat på att måla massa motiv när Christopher inte varit hemma för han står inte ut med ljudet av stomfarna, haha!
Jaja, hoppas det är varmt imorgon så man inte behöver frysa påväg till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du kommit i gång med pysslingen igen =) Själv har jag med börjat lite smått. Dags för lite julkort ;) kram

2010-11-10 @ 16:38:22
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Malin

hahaha jag förstår han,,,, det låter ju ganska hemskt. Har en här hemma med som har svårt för såna ljud ;)

2010-11-11 @ 19:09:58
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0