Såra mig hellre med sanningen än gör mig lycklig med en lögn.

Idag har varit en härlig dag med strålande väder! Började med att jag, mamma & Annika hämtade Angelica på skolan för att sedan åka till stan. Mamma hittade ett par skitsnygga byxor och efter det gick vi runt lite och letade en present till Felicia som fyller år imorgon :) Angelica hittade perfekta grejor till tjejen som är katt-tokig ;)

Sedan skulle vi sitta ett tag på "The Rock" och njuta av det superfina vädret, det lilla taget blev ett stort tag då två av mammas kompisar kom förbi och även de ville slå sig ner för att snacka och njuta av vädret. Efter snacket var klart ville vi ha mjukglass så då köpte vi det och åt den goda glassen medan vi gick vidare genom staden.

Handlade lite och sedan åkte vi hem för att käka middag, vilket vi naturligtvis gjorde ute i solen - härligt, härligt! Efter ett tag var det inte bara vi utan 5 till kom för att hålla oss sällskap. Där satt vi till solen gick ner då vi fortsatte vidare hem till Anders & Viola.

Blev även att jag körde lite moppe och jag hade glömt hur satans kul det var så när jag flyttar till Uppsala blir det att skaffa en ny eftersom min förra blev stulen!

En sak som gjorde min dag om möjlig ännu bättre var att Christopher fick jobbet i Uppsala som han sökt, jag är så glad för hans skull :D

Imorgon blir det kalas för Angelicas del så morgonen kommer spenderas med henne för att fixa iordning henne inför kalaset.

Människor dör men deras handlingar dör inte.
Den osanna försvinner men lögnen förblir.
Låter man sanningen skina igenom,
kommer rättvisan fram förr eller senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0