I reach as far as I dare go.

La ut lite grejor på tradera för några dagar sedan och tänkte att jag kunde unna mig lite nytt pyssel nu när jag lyckats tjäna ihop lite pengar, så då tog jag och beställde lite roligheter :) Det första var lite nya nagelgrejor från konad, bildbrickor som man kan stämpla över på nageln:



Det ska bli kul med lite nya bilder att välja mellan då jag bara har 6 bildbrickor med olika motiv & mönster sedan innan! Efter det tog jag och beställde lite roliga stämplar, passade på att beställa några jag velat ha jättelänge men inte beställt pga att de varit för dyra för min plånbok. Men turen hade ju jag då när jag hittade en butik med 50% rabatt :)



Najs, najs! Så nu väntar jag bara på att de ska komma hit på posten. Har förövrigt världens abstinens då jag tagit beslutet att avsluta min behandling med medicinen jag ätit några månader nu, fyfan vad det känns! Men men, det går ju över tids nog..

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med lite nytt pyssel!! Själv har jag inte pysslat på länge. Har liksom kommit av mig sen du flyttade till Östersund ;) Skulle vara skoj att träffas igen och pyssla lite. ;) kram

2010-05-26 @ 13:10:11
Postat av: Isabell

Jaa, jättehärligt :) Jag har heller inte pysslat på evigheter & nu är ju allt nedpackat tills jag hittar jobb & boende i Uppsala så något pyssel närmsta månaderna lär det ju knappast bli heller.. Ja, vi får ta och se framöver om vi kan åka till varandra, har varit lite mycket nu sista tiden så har inte haft ork. kram

2010-05-26 @ 13:33:39
URL: http://isabellasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0