Loves just a bubble if you don't take the trouble to make it

Till helgen kommer C äntligen hem för ett tag, sedan kommer han vara hemma hela april också efter en tur till ner till Sundsvall för att jobba. Då blir det fix med lägenheten så det blir klart någongång, skönt!

Odin har varit dålig i magen nu några dagar, jobbigt! Har sprungit ut och in med honom fram och tillbaka för att undvika olyckor inomhus. Vilket ändå har resulterat i just det - ett antal olyckor inomhus. Jaja, har gett honom lite medikament idag så hoppas på att det går över snart.

Flyttar hem igen när C kommer, får se om jag klarar att vara där när han åker igen. Annars blir det hem till mamma igen när han åker. Ska bli skönt att få umgås lite med kaninerna iaf, har ju bara åkt dit för att mata och ge dem vatten varannan dag de senaste veckorna.

På tal om kaniner, idag följde jag & Angelica med när Annika hämtade sin söta kanin. Det är en söt liten lejonhuvad krabat som fått namnet Anastacia än så länge :) Ska bli kul att se hur mina kaniner reagerar när de ska träffas sen, Klampe blir nog iaf glad över ännu en tjej i familjen, haha ;)

Har mått skit idag, ångest, darrningar, huvudvärk mm. Kunde inte ens skära skinkan idag när jag lagade pasta med skinksås till middag. Tur att mamma var hemma och kunde hjälpa mig iaf, vill ju inte råka skära mig pga att händerna skakar som fan! Jaja, nog om det - Snart blir det att krypa ner i bäddsoffan med Odin och SOVA. För imorgon bär det av till Torvalla med Angelica & Annika för lite vandring och lek i naturen och även lite fikamys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0