för dig ska jag leva för dig ska jag dö ♥

Livet går upp & ner hela tiden nu, ena dagen känns allt underbart medan allt kan kännas värdelöst nästa dag. Jag är glad att jag har medicinen nu iaf, för den hjälper. Sakta men säkert blir mitt mående bättre trots allt.

 

Snart flyttar jag härifrån också, vet inte riktigt när dock. Christopher har sökt jobb i Göteborg & Uppsala idag, fler lär det väl hinna bli. Hoppas att han får jobb så fort som möjligt så jag vet var jag ska söka jobb i Sverige. Sedan bär det av, vart det blir får framtiden utvisa. Ödet ligger inte i mina händer just nu, vilket känns både bra & dåligt.

 

 

Snart är sommaren här också, det känns bra. Att kunna sitta i solen med en bärs vore inte helt fel! Just nu är det bara inomhus-fester som gäller så till sommaren drar vi ut istället :)

 

Min sida av dubbelsängen har pajat också, bräderna som håller upp madrassen har gått sönder så imorse trodde inte C att jag låg kvar i sängen när han vaknade för jag låg och sov i en grop, haha. Men så kan det gå, var rätt skönt att sova där faktiskt :)

 

I förrgår blev det lite fest här hos oss med C, Rasmus & Annika. Var väl najs men folket drog vid midnatt typ så då var festen över. Hoppas på någon superfest framöver så man kan softa & bara drömma sig bort lite.

 

Nu blir det lite TV innan jag ska ut med Odin igen, blir nog en tidig kväll ikväll för jag är så trött. Somnade igår när jag & C kollade på film så jag missade slutet, var trött hela dagen igår och har inte sovit ut ordentligt.

 

Älskar min syster så mycket, snart blir det hem till mamma igen. C åker nog på söndag så då tar jag Odin och far hem till familjen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0