Om kärleken är en illusion så åt helvete med verkligheten.

Tråkdag med regn precis hela dagen idag. Gick till hälsocentralen med mamma i spöregn men hade iaf turen att få skjuts hem därifrån! Ska rensa i alla kartonger ännu en gång har jag kommit på, både för att jag inte vill ha så mkt grejor när jag flyttar + att jag behöver pengar så jag måste sälja bort det som går att tjäna en slant på.

Tycker livet är orättvist, men varför blir jag förvånad varje gång? Har det någonsin varit rättvist? I vilket fall borde det vara omöjligt att dö när man är ung! Det har varit alldeles för mycket dödsfall bland unga människor i min närhet de senaste åren & det verkar aldrig ta slut.

Jag skänker en tanke till familjen Lindholm, något ofattbart har hänt & det är svårt att förstå!

Det är helt fel & emot naturens lagar att en ung människa dör bara sådär. Nu skulle ju livet äntligen börja på riktigt, han tog studenten i fredags men hann inte njuta av det längre en 1 dag. En ung man som just skulle ta sina första riktiga kliv ut i vuxenvärlden, han hade precis firat att gymnasiet var avklarat & delat den lyckan med sina klasskamrater. Det är ofattbart & så orättvist att jag bara vill skrika till alla jag ser att fattar ni inte vad som har hänt?! En människas liv har avslutats bara sådär & här fortsätter vi andra nästan som om ingenting har hänt!


http://ltz.se/nyheter/ragunda/1.2080740-man-omkom-efter-singelolycka
http://op.se/ragunda/1.2080742-19-aring-dog-i-singelolycka


Livet går vidare, det vet jag & det är viktigt att aldrig glömma bort. Men man bör dock stanna upp för en liten stund åtminstone & tänka på vad som kan hända när man minst anar det. Ta hand om det ni har för det kan ändras på en enda sekund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0