Städning, Rensning & Piercing!

Sedan 2 dagar tillbaka har C städat och rensat ur sitt sum så det stått härliga till! Igår hängde även jag på och började göra detsamma på mitt pysselrum :) Jag kan väl erkänna att jag är rätt seg i jämförelse med C men det är inte mycket att göra åt ;)

Hela golvet i C's rum har agerat grovsoprum dessa dagar och man har knappt tagit sig in där ens en gång! Men nu håller C på att fixa bort allt och kasta det i riktiga grovsoprummet <3

Det blev även en tripp till källaren idag för C skulle kolla något, det hela slutade med att källaren var utrensad totalt och vi bar tusen kartonger till soprummet.. Brabra, han är duktigt min man :)

Åkte till mamma mitt på dagen och lämnade en kasse med filmer som vi rensat ur, några barnfilmer också till Angelica. Blir mera framöver för jag har hittat flera kassar till med grejer som de ska få :)

Efter jag varit hos mamma ett tag åkte hon, jag & Angelica in till stan för jag hade tid för att pierca mig. Jag började bli lite nervös när jag satt där men tänkte ända att det kan aldrig bli lika jävligt som när jag tog hål i tungan. För fy satan vad ont det gjorde! Ja, kanske inte just då precis när det var gjort men dagarna & veckorna som följde därefter utan att jag kunde äta eller prata för den förbaskade tungans skull!

Hursomhelst så blev det att jag lugnade mig och ställde mig snällt framför piercaren som skulle rita lite på mig innan nålen skulle fram. Efter det lade jag mig lika snällt på britsen och höll mamma i handen. (jaa, okej då - lite nervös var jag allt fortfarande) Lillasyster tyckte det hela var sååå spännande och ville titta på hur det hela gick till medan mamma kollade bort och jag höll för ögonen med min fria hand.

Tjoff! Så var hålet gjort, pust! Sedan var det till att ta ett djupt andetag för att smycket skulle i, hann inte mer än andas in så var det klart :) Smycket valde syster ut, det lyser i regnbågens alla färger och sitter fint på min mage nu. Det gör inte särskilt ont, bara om man kommer åt så lite försiktig måste man allt vara. Men det är inte som smärtan i tungan jag hade flera veckor utan jag tänker knappt på att jag har ont överhuvudtaget :)

Nu ska jag sova, tänker komma upp i tid imorgon och fortsätta med mitt städande. Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0