När skratten inte längre ekar, när tiden tagit slut.

Har fått det svårt att sova på nätterna, IGEN! Jag orkar inte med att det ska vara så mer nu, jag vaknar ungefär en gång i timmen och kliver upp för att kolla vad klockan är eftersom det känns som det är morgon varje gång. Men alltid samma visa, klockan är 1, 2, 3, 4, 5, 6 eller 7 osv :( Det började redan när C var hemma så det kan inte vara för att han har åkt tillbaka till Sundsvall heller..

Jaja, Annika har sovit här några dagar på raken nu - har varit filmkvällar & annat kul. Ska se klart alla SAW-filmer och efter vi gjort det blir det Pirates of the Caribbean-filmerna :) Riktigt mys!

Köpte mig ett par supersnygga skor i måndags, jag kunde inte låta bli eftersom jag & Annika har kikat på dem flera gånger nu sedan i somras och nu var det rea. Halva priset fick jag dem för, var kanske inte så billigt ändå men jag tycker lätt de var värt det! Annika kunde inte heller hålla sig när jag visade mitt nya inköp - hon hoppade direkt på bussen & for till stan för att köpa likadana skor hon med, haha! Tur för henne att hon har större fötter än mig för det fanns tydligen bara hennes storlek kvar efter jag hade handlat mina.

Blev lite annat smått & gott också, bland annat köpte jag blondering. Annika gjorde slingor på mig som slutade med att ena sidan av håret var blont medan andra sidan var.. ja, lite mindre blont. Blev till stan dagen efter för att köpa mer blondering för att rätta till det hela vilket också slutade med samma resultat. Dock var jag då JÄTTEblond på ena sidan och MYCKET mindre blond på andra. Suck, blev in till stan igen samma dag för jag vägrade se ut så, haha! Köpte avfärgning istället som gjorde allt bra igen, pust! Lite silverschampo på det så blir allt perfekt så nu är jag nöjd, äntligen!

På fredag ska Angelica på kalas hos en tjej i klassen, ganska sent på kvällen är det - ända fram till 22, lite väl sent tycker jag för massa 7:åringar, men men.. Hjälpte henne iaf idag att fixa kortbyxor i jeans för det ville hon ha på fredag sa hon, blev att vi klippte av ett par för korta jeans så var det klart :)

Imorgon ska jag & Odin sova hos mamma & Angelica, det blir nog mys. Jag och Annika ska fixa Angelica på fredag innan kalaset så hon blir riktigt söt :)

Nu blir det sängen snart så jag tar mig upp i tid imorgon, ska diska & städa här hemma innan jag åker.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0