När natt plötsligt blir till morgon

Jag har så mycket problem med att sova nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart! Skulle vilja ligga isolerad någonstans där det varken finns något ljus eller några ljud och bara SOVA. Klockan är snart 3 och jag har inte somnat än, det går bara inte. Och när jag väl somnar så vaknar jag snart igen och då är jag tillbaka på ruta 1 - bara börja om från början med att försöka somna. Blir så less på det här, jag vill sova ut och vakna pigg för en gång skull.

Idag vaknade jag rätt sent efter problemen att sova under natten. Fixade lite hemma innan mamma hämtade upp mig och Odin för att åka och hämta syster på skolan. Hade varit girlfight idag tydligen mellan syster och någon tjej i klassen bredvid.. Jaja, vi åkte hem för att äta middag innan syster skulle vidare på gymnastikträning.

Åkte hem till Reijo en sväng och fikade lite innan det var dags att hämta syster igen. Hon var lite sur när jag kom för hon tyckte jag var sen men det gick över snabbt :) Fikade lite innan det var sängdags för henne och gick ner en sväng till Annika och hälsade på, känns som de bor i samma lägenhet typ eftersom det bara är att gå ner en trappa för att komma hem till dem, haha!

Kvällen spenderades med mamma framför datorn där vi skrattade åt massa roliga klipp på youtube och sen var det sent och dags att sova. Det var några timmar sedan nu och jag har inte lyckats somna än..

Imorgon ska vi hämta Angelica tidigt för att fixa iordning henne inför festen hon ska på, mysigt :) Kommer bli så kul att fixa allt, vi har redan gjort iordning kläderna hon ska ha - avklippta jeansshorts, leggings och en tshirt - supersött!

Nu ska jag fortsätta försöka sova innan det blir morgon. Godnatt/Godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0