Dagarna går & går

Har spenderat de senaste dagarna med familjen mestadels. Sovit några nätter hos mamma & haft Annika hos mig de nätter jag sovit hemma i Odensala. Man ska värna om sin familj, för mig är familjen väldigt viktig & man vet aldrig när man förlorar någon. Helt plötsligt rycks någon bort, bara sådär. Det har hänt alltför många gånger nu och trots det jobbiga i det hela lär man sig inse att man inte kan ta för givet att de nära & kära alltid skall finnas där.

Ska kanske ta tåget ner till C i Sundsvall snart, vi ska åka till Hudiksvall isf för att bara vara. Man behöver inte göra något jättespeciellt alla gånger utan just - bara vara.

Men innan jag åker isf så är det gymnastik-uppvisning på lördag för syster & sedan fyller Glenn år på söndag - alla hjärtansdag - så då ska vi dit och fira honom :) Så om det blir att jag åker så är det på söndag kväll eller på måndag. Det visar sig!

Sover hos mamma inatt, vi har fixat med naglar här idag för hela slanten. Blev så glad idag när brevbäraren plingade på dörren och hade med sig paket till mig! Som jag längtat efter dessa nagelgrejer, haha :D

Jaja, nu blir det sova strax, alla sover redan sött här hemma hos mamma så det är dax för mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0