Skola & tråkigheter

Igår kom äntligen C hem, jag blev så glad över att få träffa honom! Blev en snabb middag innan han gjorde sig iordning lite & åkte och hämtade Rasmus. Blev fest här hos oss, dock inte för min del eftersom jag nyss varit sjuk. Jag är rätt slut i kroppen så jag ville inte utsätta mig för mer :P Blev iaf massa prat och efter ett tag kom även Eddie förbi och hälsade på :)

Idag var vi ut och tog massa vatten-prover på biologin, det var väl inte sådär jättekul men lite intressant var det iaf. Slutade vid 17 och cyklade hem till C för att äta lite middag och sen har jag pluggat.

Fick även en inbjudan till vår pappas begravning, och av alla dagar som finns så ska begravningen naturligtvis vara på den dagen då jag har min första tenta i kemi!
https://apps.miun.se/schema/schema.asp?typ=0&db=osd&progId=TBASX09H&fk=1
Kollade idag om man kan göra den någon annan dag, jomenvisst - i januari! Så då är det bara att välja då, tenta eller begravning som gör att jag missar tentan och inte kan göra den förrän nästa år OCH dessutom mister en del, eller i värsta fall, hela studiebidraget. Tack för det!

Nu blir det mys framför en film med älskling, som förövrigt stannar ända tills på torsdag då vi åker ner till Sundsvall, tillsammans - trevliga överraskningar han kommer med ibland min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0