Piggare men inte lyckligare för det.

Har legat hela helgen och varit dålig, värst var det igår då jag hade hög feber och inte orkade någonting - MEN jag har ju Odin så ut på promenad 4 gånger blev det iaf.. Mår bättre nu men har inte kunnat äta så mycket, varför vet jag inte men jag har mått illa hela helgen. Har så mycket tankar & funderingar hit & dit, jag vet varken ut eller in och förstår inte hur allt har kunnat bli såhär?!

Känner mig så trygg att jag har min älskade Christopher vid min sida varje dag, visst han jobbar i Sundsvall nu men han flyttar ju snart hem igen :) Det blev ju inte att han kom hem i helgen eftersom jag blev sjuk men nästa helg kommer han och helgen efter det åker jag ner till honom i Sundsvall. På tordag nästa vecka, den 24:e september firar vi 4 år. Tänk vad tiden har gått fort! Jag har haft min älskling i 4 hela år och det har varit de lyckligaste åren trots allt som hänt rumtomkring oss.

Vi har varandra och det är det enda som betyder någonting, vad som än händer & hur allting än blir så har jag honom & han har mig <3 Jag är så glad för allt C gjort för mig under dessa år, jag vet att mycket har varit jobbigt och att han säkerligen känt att allt vore enklare om han aldrig träffat mig. Jag har haft så mycket problem i mitt liv som liksom dumpats på honom utan hans godkännande. MEN jag vet att han älskar mig och trots allt har han stannat vid min sida och funnits där för mig, oavsett hur allt har varit.

Jag vet att C är mannen jag vill dela mitt liv med resten av den tid vi har kvar tillsammans och jag tror & hoppas att han känner detsamma om mig. Jag har bestämt mig för att jag skall leva mitt liv så gott det bara går, oavsett vad som händer. Jag skall försöka tänka mer på mig & hur jag mår, jag ska inte låta andra köra över mig mer.

Nu börjar mitt nya liv & det är verkligen dags att rensa ut alla falska människor som bara stjäl massa energi.

"Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0