Gym & illamående.

Köpte gymkort med Marie igår och imorse hade vi vårt första pass i 1,5 timme! Var sjukt kul och jag tycker det ska bli skönt att få börja gymma igen :) Det var ju otroligt upp-piggande när jag gymmade flera gånger i veckan i Sundsvall så jag hoppas det blir samma resultat nu. Vi ska vila kropppen imorgon och köra igen på fredag innan vi ska plugga inför provet på lördag :)

Blev hem efter gymmet för att äta lite och sen var det kvartsamtal för Angelica. Det går bra för henne i skolan nu, det har just vänt och alla märker skillnaden på henne. Det var liksom bara från en dag till en annan som hon blev som en helt ny tjej! Så glad för hennes skull, hon är så duktig min lilla prinsessa <3

Hade ett till möte efter det och nu känns allt genast mycket bättre, saker och ting håller på att ordna upp sig nu och det känns otroligt bra. Nu fattas bara Christopher här i Östersund så är det mesta komplett :) Funderade på att åka ner till honom på lördag för jag har inte lektion igen förrän på onsdag men det sket sig när jag kom på att jag inte har pengar >.< Jaja, får bli nästa månad förhoppningsvis!

Ska väl lägga mig om någon timme, det har blivit sena kvällar nu senaste tiden och det är så jobbigt på morgonen när jag ska upp i tid för att gå ut på promenad med Odin. Inatt låg jag vaken över 1 timme utan att somna så då gick jag upp och städade kylen innan jag la mig igen - MEN då somnade jag äntligen!

Blev sjukt illamående nu när jag pratade med C för 30 min sedan också, bara hoppas det inte är någon magsjuka eller så för det har jag inte tid med. Var nog när jag fick vinterkräksjukan 1 januari i år, 3 dagar låg jag och yrade hemma hos mamma när jag ville åka hem till Sundsvall. Det var inte kul och jag vill inte göra om det igen!

Tog förövrigt in kaninisarna igår också, jag ångrade mig och ville inte alls ha dem ute i vinter. Så nu bor de i lilla rummet bredvid hallen, sötnosarna <3

Jaja, nu blir det lite data tror jag innan jag lägger mig, sover i soffan nu med Odin för han är så ledsen på kvällarna varje gång C nyss har åkt så han bara gnäller om han ligger i hallen. Mattes lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0