Imorgon, imorgon, imorgon!

Japp, då kommer han hem min älskling! Jag längtar så jag håller på att bli galen, haha! Har saknat honom så mycket den här gången för det har gått så lång tid, ringer honom kanske 4-5 gånger per dag bara för jag saknar honom så mycket. Stackarn, inte lätt att sköta sitt jobb när man bli störd hela tiden :P

 

Har planerat lite överraskningar till honom på torsdag när han fyller år, hoppas han blir nöjd :) Tänkte inte göra någon tårta för jag har inte råd att fixa smörgåstårta och sötsaker är inte bland C's favoriter så det känns rätt meningslöst då.. Får se vad det blir istället!

 

Nu ska jag plocka upp lite småsaker i lägenheten efter helgens pyssel innan jag pluggar vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0