Ny vecka, nya tag!

Helgen har varit supermysig, har spenderat den med syster & bara varit. Vi har fått ordning i mitt pysselrum & suttit där och pysslat lite julklappar :) Var på julskyltningen idag med mamma, tyvärr frös Angelica för hon har vinterskorna på skolan så vi kunde inte hämta dem.. Menmen, det var kul ändå - Blev att vi gick runt lite och kikade på allt & lyckades vinna choklad. Sedan blev det en kolbulle innan vi bestämde oss för att åka hem till mamma och fika lite. Stannade inte så länge för jag var tvungen att åka hem och plugga, så det har jag ägnat kvällen åt!

Imorgon blir det gymmet med Annika igen, sen drar vi hem till mig för att kika på film - Blir nog filmen "My sisters keeper" http://www.imdb.com/title/tt1078588/ eller "Allt för min syster" som den heter på svenska. Den verkar bra men vi får väl se vad vi tycker :)

Har varit lite frustrerad över att jag inte lyckas komma in på min mail, fattar inte vad som har hänt? Jaja, fortsätter det så måste jag skaffa en ny - Hoppas det bara är något tillfälligt och att det löser sig snart! Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, kika lite TV och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0