Minnen, alla dessa minnen!

Har så mycket tankar som snurrar runt, runt, runt hela tiden. Det är skönt att ha sina minnen men jag önskar jag kunde styra dem lite bättre. Det passar liksom inte när jag ska sitta & plugga, jag kan inte koncentrera mig på pluggandet när tankarna smyger sig på. Jag hoppas det blir bättre snart så jag kan koncentrera mig bättre!

Idag vaknade jag rätt sent men var uppe länge igår så det var inte så konstigt. Gav Odin mat, åt lite snabbt och gick sedan ut på en långpromenad med lillen :) Efter promenaden kunde jag äntligen börja gå mot skolan, tar typ 40 minuter och det är skönt att få piggna till innan skolan börjar. Gick förbi Pernilla först med en film som jag lånade av henne förut sedan fortsatte jag upp till skolan.

Hade fysiklabb 2 timmar och efter det gick jag & Marie på gymmet :) Var inte där så länge för jag var hungrig och hon var trött. Men lite träning blev det iaf & mer ska det bli i veckan :)

Saknar syster, hon har varit sjuk några dagar och jag har varit så orolig över att det var svininfluensan eftersom hon åkt in & ut från sjukhus sina första levnadsår med astma & krupp. Men nu börjar hon bli bättre iaf så det känns bra. Hoppas på att hon är frisk till helgen så att hon kan komma till mig och mysa :)

Älskade sötnos för något år sedan hos oss i Sundsvall <3

 

Ska städa upp på mitt pysselrum nu i veckan också har jag tänkt, behöver få ordning någon gång nu! Har inte tid att pyssla längre men det blir väl mer tid framöver hoppas jag.. Ska bli kul när skolan är klar och man har tid för annat också :)

 

Nä, nu ska jag lägga mig en stund framför TV:n innan det är dags att sova. Har mått lite dåligt idag, mått illa & varit trött.. Får ont i huvudet också utan glasögonen eller linser men nu sitter dom iaf på plats ;)

 

Börjar iaf se lite i ansiktet nu att jag lyckats gått ner några kilo, så lite nöjdare är jag nu ;) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0