Musik i mitt <3

Tänk vad mycket minnen som dyker upp när man lyssnar på musik, jag minns så mycket saker som hör ihop med låtar jag lyssnar på. Letade upp en gammal låt idag med Anita Hegerland;
http://www.youtube.com/watch?v=GGawSbb9SLM

Så söt låt! Och det ploppar upp så otroligt mycket minnen från sommaren -05 när jag träffade Christopher och han hade en skiva i bilen med den låten <3 Jag är så glad att han kom som räddaren i nöden när allt var så jobbigt det året! Min älskade lillis som jag aldrig kommer släppa (: Blir helt pirrig i hela kroppen när jag ser på honom, tror faktiskt jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Många tycker det är märkligt att vi håller ihop än eftersom jag bara var 15 när vi träffades, många trodde att det skulle ta slut pga ålderskillnaden - Men tji fick ni! Nu har det varit vi i 1/5 av hela mitt liv och vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans - både skratt och gråt, men trots allt tror jag att vi har blivit starkare av allt som hänt! Jag vill dela mitt liv med den mannen, han är verkligen mannen i mitt liv och så kommer det fortsätta att vara. Jag vill leva med honom, vara lycklig med honom, bilda familj med honom och bli gammal med honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0