Mat.

Jag är sjukt sugen på kina-mat idag så jag övertalade C att vi skulle käka det nu när han slutar - undrar hur det kan komma sig att jag alltid förlorar något för att få som jag vill? Det slutade med att vi bestämde att vi kunde äta kina-mat om jag betalar maten här hemma i en hel vecka, dessutom är det JAG som ska bjuda på kina-maten :S haha, så kan det vara! Något tycks ha gått fel, jag pluggar och sliter medan C jobbar som civilingenjör - han har flera gånger mer pengar än mig i månaden men det är alltid jag som bjuder på saker och ting... Jaja, det duger för mig tills vidare - får önska mig något riktigt dyrt i 20-årspresent ;) Nu ska jag byta till bättre kläder innan C kommer hem för jag är sååå hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0