Lärarmiddag och sånt.

Imorgon är det lärarmiddag på norrporten arena :) Ska bli najs, kostade fan 250 spänn så det får inte bli annat än det! Var på bolaget och köpte lite öl för jag har bjudit hit Thomas, Viktor & Kristian innan middagen så får se ifall dom kommer - Annars dricker jag fan alla 8 själv :P Jaja, ska fortsätta tjata på dem och se till att de kommer hit så vi kan förfesta lite innan middagen börjar :) Klassen har även pratat om att gå på krogen efteråt så får se om det blir så, skulle va kul att hitta på något tillsammans nu innan studenten.

På onsdag är det mösspåtagning också, blir väl kul skulle jag tro :)

Kommentarer
Postat av: ida

kan trösta dig med att min bal kostade 800 kronor i bara inträde! Det var å andra sidan på Kalmar slott (:

2009-05-26 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0