Jomen visst!

Jag lyckades övertala C till grillning igår, det var supergott! Köpte kvantums färdigmarinerade karré utan ben och chili-potatissallad :) Resten av kvällen igår tog jag det lugnt och njöt av att skolarbetet är klart.

Idag tog jag sovmorgon för en gångs skull och var inte uppe förrän vid halv 12. Då började jag städa och tvätta så nu är det rent och fint här hemma, C blev glad när han kom hem ;)

Skulle vilja käka middag på kårhuset och ta några öl där så håller på idag med att övertala C, haha! Jag har väl lyckats sådär kan jag säga, han ligger och läser och ser inte så intresserad ut! Jaja, nu ska jag hämta sista tvätten och sen duscha till att börja med - Sedan får vi se om det blir kåren eller ej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0